Thursday, August 14, 2014

bookfair

vso aku ade 2 event yg aku kn setelkan asap
team aku:
aku yg dh bertmbh tmbh tmbh gemuk sbb mkn bnyk disbbkan tensen
sorang yg dh nk pecah kepala katanya sbb kn handle supplier
sorang yg kn handle kedai sbb aku bz ngan event tp still aku kn pandang dia sbb sawan dia bole tahan kalo lbh input
& sorang yg outdated.koje aku duk menjerit dia hr2 spy dia bgn
& aku ade penasihat yg seboleh2nya aku xmo sshkan dia sbb prut dia mkin besar tp mmg ssh untuk x menyusahkan dia sbb dh terbiasa..hahaha

& the worse part-BOS AKU G HONEYMOON SEBULAN!!!

so setan dh kuar kan..ms bln pose hr tu aku redha je bila pkrkan hal ni..tp sbb setan dh kuar..redha aku dh bersepai dah..tp still mcm tarik tali laa

satu part- biar la org tua tu g ct..dia pon dh lm pose..bg la peluang.setakat bookfair apela sgt.time ni la nk tunjuk aku mampu nk handle bende2 gini.smp bl nk harapkan bos aku tu.bljr berdikari

satu part lagi- bos tu x pkr ke! time gini la dia nk ct pjg! selama ni aku yg tlg dia handle bookfair, tetb skrg dia leh g honeymoon tgglkan aku handle bende ni bagai nak gile!kalau satu xpe gak..ni dua bai..DUA!!!

so bos..xyah nk we chat email sy psl sy ok ke tak.spt yg bos bc kat ats..bende2 tu la yg berlegar dlm pale sy skrg, n buat ms ni blm ade sape yg menang..yg pasti sy makin gemuk n tlg sponsor baju saiz 50 pasni.

p/s- hr tu g event hezrein..n aku rs aku dlm golongan 2-3% yg gumuk..bila ckp ngan laki aku tu..ayt x leh blah " alaa jgn tertipu..diorg suma pakai korset"

No comments: