Tuesday, June 14, 2016

Selamat jalan adam haiqal

Aku cuba menaip tanpa setitik air mata keluar..ok, fighting!!

Aku bermimpi
Berada diluar masjid,mengadap sesuatu dihadapan
Pagi yg hening,indah

Ada ank kecil berdiri di muka pintu
Memandang ke arahku
Mukanya hairan
Melihat aku yg merenung jauh

Anak itu bertanya
Apa yg dimenungkan
aku kesedihan
Merindu org yg jauh kataku

Anak itu mendekat
Tanpa pamitan, dipeluk tubuhku
Hangat

Selamat jalan Adam haiqal
tunggu ibu & abah disana
Ibu & abah sayangkan mu duhai anak
Nanti kita jumpa kat sana okey:)

Result-gagal...empang pecah..haha

6 comments:

Anonymous said...

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.....semoga ibu dan abah tabah menghadapi dugaan ini...mommy doakan agar kalian senantiasa dirahmati Allah, amin....


fromKDwithlove

zaifariza said...

Tq jun.x sempat ank aku nk pggl ko mommy jun,hihi..xper, tgg adik dia pulak..amin

raudhah said...

knp sis.. maaf tny..

zaifariza said...

Panjang ceritanya

raudhah said...

its ok.. :-) sy pon masih dlm pantang,, tp anak dh xde.. apa pon yg jd moga kite semua kuat hadapi... bila allah ambil balik tu perjanjian nya.. anak x sggup hadapi dunia akhir zaman,, 9 bln sy mengandong menggu hr melahirkan dn kemudian lahir Allah dh ambil semula... sgt mncabar perasaan dn rs.. hrp sis pn kuat iallah:-)

zaifariza said...

Saya alami situasi yg sama. 6 bulan ank dalam kandungan, tanpa apa2 tanda, anak meninggal dalam kandungan, dan cuma lahir bila kandungan cukup 29 minggu. Cukup perit dugaan tu, bertahun kami tunggu, tapi allah letakkan di syurga,menunggu kami ibu & abah kat sana.sama2 kuat sis, insyaallah ada hikmahnya