Friday, February 17, 2017

Pukul 645 pagi, dh terpacak tunggu bas
Suami call
Bla bla bla
"Ok ar, sy tgh tunggu bas ni"
"Ok bye, ehh, asal pg sgt tunggu bas,nak g mn?"
"Sy nak g jongging"
"Opss, kn pasang reminder kat tipon ni, tarikh ni bini aku g jogging pkl 645 pg, pagi besok dia tanam biji durian kat tengah padang"

Ok, phm tak sarcasm yg laki aku ckp tu?

#ooo, sy mmg dh lm jogging, dr bln 10,seminggu 2x je, tu pon kekadang ponteng sbb tido itu nikmat

#ooo saje je g jog sbb selain cb utk x tido lps subuh, rs lama benor peluh x kuar dr bdn, harap2 dgn jog ni bole la bg jantung tu senam skit

# ni bukan misi menguruskan bdn, kalo kurus alhamdulillah, tp nk bdn ni sihat, yela.. org kurus pon slalu skit, inikan plak org sesaiz sy. Tmbh2 umur dh bnyk ni

Siap aku bg jawapan tu haa, hahaha

1 comment:

Kamarudin Sidek said...

Masa jogging ada mknan x kat tangan kak zai???roti telor 1