Tuesday, August 26, 2008

citer penuh gambo 2


sepanjang jln balik aku..pak polisi buat roadblok...bahau ade, pilah ade..seremban pon ade...pak polisi..itu penjenayah sudah berpindah ke ampang...taman ape tah x hingat aku



sepjg jalan aku nmpk budak2 baju oren ni..ingat banduan terlps..rp2nyer diorg ade larian sempena merdeka..tp diorg ni ngelat rs aku..yer arr larinyer x ramai pun..tp sepjg jln aku jumpa diorg ni tersidai kat kedai2 makan je..xpon melepak gini..lari dik lariii..ko lupe pak polisi eskot ko dr belakang..di rembat karang x pasal je



sepjg umur aku 27 tahun ni..br skali aku jejak kaki kat ulu bendul ni..2 pon bkn sbb nak mandi..saje berenti tepi2 jln...alehhh sungai dpn rumah aku lagi keruh airnyer dr ulu bendul ni (ape motifnyer?)



satu lagi rumah poojaaan aku..dekat ngan ulu bendul ni la..sape tuan rumah ni..kalo terbc blog saya..jmpt2 la sy dtg kerumah anda raya nnt yer ade satu lagi rumah yg aku minat..dpn rumah dia ade sungai..air jernih je..keliling dia bnyk pokok..cam dalam utan pon ade..tp x sempat ambik..



bukit putus..jln belok2 cam ular



dalam keta mr zainal..mintak tlg ayah den jomput kek teminol..tu tgk roadblok lagi, dpn muzium negeri sembilan tu...mr zainal jmpt ngan keta baru..br kuar kedai sehr sblm tu..tp mr zainal dah lmbt nak g keje.srh dia trnkan aku kat simpang msk rumah ketot je...dah plan ngan ketot nak beli brg utk buat sample kuih raya tu



beli mee goreng 2 bungkus ngan pisang grg..ank aku sorang tu suke sgt ngan mee..sm cam akak dia




tu jln yg aku dah lalu..gile pnt aku mendaki bukit..smbl2 jln, mkn pisang grg..nsb baik le tak tercekik..ni baru separuh jalan..hari2 gini..kurus aku..tp kalo dah hr2 bertemankan goreng pisang..kurusss keeee



iklan yg sggh keislaman..siap ade tanda halal lagi


dah masuk lorong rmh adik aku...legaaaa



sampai gakkk!!!yeyyy...x nmpk pale ank aku tercongok kat tingkap..teruja tgk makngah dia tercongok dpn rmh


huh..ni sume kak su nyer psl...semput aku nyiapkan entri ni...agaknyer bdk yg duk sebelah aku dlm bas tu..sah2 dah cop aku sbg gile @ berlagak @ jakun...dah sepjg naik bas asyik tangkap gambo

xde gambo dr perjalanan aku dr muadzam ke bahau kan..hihihihi..kesnyer aku membuta sepjg jln..ngantuk..dgn kata lain..aku mmg suke membuta tiap kali naik bas..huwahuwahuwah

ambik kak su..ko x bc siap!! aku ingat nak buat pop kuiz skali..bukti ko bc ape aku tulis..x dpt siap ko..

3 comments:

Diana Ishak said...

memang macam banduan pun yang pakai baju oren tu.

SueGinola said...

siap pop quiz tu..tak menahan..hehehheh...

zaifariza said...

see....btlkan

bukan wa sorang kata..siap ade penyokong lagi..hikhikhik

haah kak su..bila ko nak start pop kuiz?