Tuesday, August 26, 2008

kubis si ketot

ingat entri aku si ketot pekebun separuh masa? ingat kubis dia yg bnyk lubang tu?




taraaaa...nmpk sgt cntk kan..sgt fresh kannn..sbnrnyer kecik je..saje aku ambik gambo dia dekat2..biar nmpk segedabak

budak pura2 baik sdh datang...

"maknyah nak buah ati" bdk kecik ni dia pggl buah..buah hati..influence terlbh dr iklan
"tu bukan buah hati baby..tu kubis..kene goreng"
"nan nak..nak buah hati!!!"
siap sedia untuk membuang..kes x puas hati..karang aku srh tala karangg, tercekik...
malam tu adik aku goreng kubis tu..tp jd x brp kick..sbb dia cmpr stok ikan bilis
takper la..kurang2 ade hasill

2 comments:

umieadam said...

zai, bape tahun umur baby ko tuh?
mak nyahhhhhhhh heheh

zaifariza said...

bln 10 ni ckp 2 tahun

dlm family aku..dia je ade mata bulat..tu yg suke tu
kenan mamak roti canai kot