Tuesday, October 21, 2008

budak perasan macho


nama saya Mohd Aidil Zakuan..umur saya lagi 2 minggu nak masuk 2 tahun



saya nak bawak ibu ngan makngah saya g pasar..tapi lps disekeh oleh ibu saya yang mental tu..saya cm mampu jd penumpang sahaja


nak g jalan mesti pakai spek itam..baru macho..baru leh ngurat..tp makngah sy kata saya pakai spek terbalik..alamak!! ade x pompuan nmpk? kalo ade habisla macho saya!!


haaa baru betul..macho x saya..sangat2 macho kan? misi saya hari ni adalah untuk buat konsert nyanyi lagu "thomas n fren" dpn makwe2 comel..saya slalu buat gi2..n slalunyer saya kene sekeh ngan ibu n makngah sebelum hbs konsert lagi..spoil sggh!!


kene bagi pose encem kat makwe2 saya..encem x?


bole x saya jadi model kelendar bulan oktober?



yang ni ke?


pose lagi...kalah hero remaja kan..saya tau..saya encem + machooo

tu tgn badak makngah saya..dulikkan dia..suke inteprem bila saya nak melaram..kaco!!


ok..saya dah siap nak g shoping..mana makwe2 kiut yg nak ikut jom arrr






p/s-bab macho-biasa la..see blood la..mana tumpahnyer kalo x dr aku kan..kan..kan
-bab sengal-sila salahkan ketot..

3 comments:

SueGinola said...

Ala.la..la...
Cutenye...
Sebijik rope Untie Sue kan..kan????

zaifariza said...

arrr??
jap..terkompius..huwahuwahuwah

umieadam said...

comil + bijak hahah
kecik lg dah pandai nak melaram ye