Wednesday, October 22, 2008

perhatian pada suriani supian

atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan..aku x dpt nak penuhi permintaan ko utk tgk entri psl rmh terbuka kakak aku sabtu lps
alasan kukuh aku:

1-aku super bizi kat dapur ok..dr pkl 8 pg smp 8 mlm..duk kat dpr je..so sgt2 bz..aku handle sorang..thn ni akak aku dah bg warning pd sesape yg nak dtg tlg..dia akan sule minah 2..so terkangkang le aku sensorang kat dpr, pephm je la..chef cm buat ape slps bahan2nye dah disiap..tukang siap bahan sape lagi kan..

2-aku takut citer aku lari dari fakta alkisahnyer..disbbkan blog aku dibukak olh wagih2 aku n seangkatan diorg..harus aku slamat diri dari menulis sesuatu yg merisikokan nyawa aku..muhahahaha

3-gambo xde..aku cm dpt tangkap satu je
ni je yg dpt aku ambik...ni pon cm 2-3 minit sblm rmh akak aku diserbu
4-aku kan nak jd budak2 pom2 utk ko menyahut seruan doktor ko 2..so x leh dedahkan menu (walaupon sbnrnyer dah terdedah) kan sebut lagi skali..mau mlm ni gak ko cr kat pasar malam nun..ooo tidakkkk
5-sbbkan terlalu bz..aku x sempat nak mandi siap cntk2..so time org dtg aku lari msk bilik..huwahuwahuwah..tp kene kuar blk bila lin datang..huhuhu nsb aku dah ade tambii..kalo x mau jatuh saham aku..so sesi2 bergambo x ade
6-alasan paling kukuh..aku MALAS
sekian terima kasih

1 comment:

SueGinola said...

Cehhhhh...
Baru nk survey menuuuuuuuuu