Thursday, October 30, 2008

dan kiki pun pergi



kiki pon dah ilang..hbs la keturunan shimbe..xde seko pon yg idup
sdh sgt rsnyer..bila kitaorg blk kg..dia akan berlari2 cam x ckup tanah..mengelinjang
bila kitaorg duduk..dia akn main kaki kita..kalo x dilayan..dia akn cakar kaki
bila kitaorg jln..dia akn sambar kaki..mcm kitaorg ni tikus
suke panjat pokok kelapa..pkok rambutan sekeliling rmh aku
suke main ngan anak ayam
bila panggil nm dia..berlari dtg, kalo dia tido..dia angkat je tinge n mata sebelah
sgt nakal..sgt comel..x suke org manjakan dia



rindunya kat kiki..rindu kat lala..kat shimbe..kat aneng

sume dah pegi...



aku dah jeran ambik gambo kucing2 aku..
dulu mmg kitorg x ambik..kes gini gak..x lm lps ambik gambo..diorg ilang
mak aku pesan..jgn ambik gambo kucing..nnt dia mati
tp bila dah bsr ni rs cam karut je sume 2
so aku yg mulakan..aku ambik gambo neng kiki n lala



shimbe mati sbb kene langgar..kitaorg pon x penah ambik gambo dia..
tapi aneng..lps ambik gambo, x lm pas 2..dia ilang..kalo dulu..jauh mcm mn pon..bila dgr org pggl dia blk, skrg dah xde dah
pas2 lala..tp lala mati kat rmh..n x tau knp
n skrg kiki..ilang mcm 2 jugak



aku rs diorg ni lps ambik gambo kene serangan heart attack ke ape..

so skrg mak aku ambik kucing baru
mak aku pggl kuning..aku pggl olen
mak aku pggl dia buat bodoh..aku pggl dia dtg..so nm olen mmg sesuai tuk dia kan
n aku jeran..x nak dah ambik gambo dia..biarla come camne pon..x nak ambik gambo dia

paling terkilan..bade la..dia syg sgt kiki..shimbe 2 dia yg punyer..
n dia yg paling marah ngan aku psl ambik gambo kucing2 tu
mana aku tau de..ajal maut kuasa Allah..

3 comments:

mast said...

Ek.... mak aku dulu2 pun pesan mcm tu...... tapi lepas ko amik gmbar kiki & lala, aku berani jer amik gmbar kucing aku.... harap2 jgn jadik apa2 kat depa (Rain & Leo)..
adik aku cakap bleh amik gmbar tapi make sure jgn ada flash......

MiD \(^0 0^)/ said...

utk org yg takder ati perasaan pd kucing aku simpati jer..sian binatang berbulu tuh

zaifariza said...

hp aku mana ade flash mast
tp x tau la..mgkn gak kucing aku kene serangan jantung sbb hari2 dgr radio jimah fm
hihihihih

mid
ko 2 mmg
tah pebende binatang yg ko suke hp aku mana ade flash mast
tp x tau la..mgkn gak kucing aku kene serangan jantung sbb hari2 dgr radio jimah fm
hihihihih