Friday, December 12, 2008

alooo

uik..tuan nyer blog sudah kembali!!
x g mn2 pun..cm bz memanjang sejak dr blk raya ari 2
ptg raya dah bertolak blk muadzam dah..selasa ade keje penting nak disettlekan
dr selasa smp la ni..aku bz
ni curik ms nak nulis..kang lm lak terpendam, nuffnang anto memo lagi
ooo sy ade bnyk bende nak criter..ms je xde nak menaip
kalo cam2, ape kata korang duk dpn aku, smbl2 aku buat keje tu dgr le mulut aku bercerita..lalala
ayat itu dituju kpd sesiapa yg suke paksa aku utk menulis..xde??? adekan je
bos aku suke paksa aku ape..huwahuwah

ooo kejap lagi aku buat entri psl ry aku yer..ry sy sgt meriah dgn ujan,
nnt aku citer yer

bos aku ade final exam time ni..smp pkl 10 pg
tlg doa2kan yer..
jgn dia smbg buat peta kat dlm dewan periksa tu arr
k arr..jap lagi yo

No comments: