Monday, January 19, 2009

aku kene selsema

* ooo disbbkan ini tajuk yg aku nak tls isnin mgg lps, tp bz..so aku bwk ke mgg ni je
hingus aku pon sbnrnyer dah kering..lalalala..dulik aku!!

aku kene selsema..termenyangkit dr siti mastura
cr2 jangkitan..aku bc blog dia..so virus telah merebak
x logik ke? bos aku kt logik je
dia kt dia dpt selsema sbb menyangkit dr aku

cr jangkitan, sembang ngan aku thru tipon..bluek!!
sbb aku selsema..kn mkn ubat kan
so aku menjejak kaki ke tunas manja tu utk kali pertama dgn misi membeli brg2 tuk buat bihun & mencari ubat selsema aku arr
taraaa..aku beli bihun, sawi (sawi dia seikat 35 sen..seikat yg kalo kat muadzam dah tentu reganyer singgit..no wonder org gile g sn) sotong, bla..bla..bla
tuk ubat selsema aku..aku beli 3 kotak aiskrim mawi-fantasia 2
aku beli bkn le sbb aku gemor sgt mkn aiskrim, apetah lagi peminat fanatik mawi
aku beli sbb reganyer, 3 kotak sepoluh ringgit
adekah sbb rega aiskrim mawi x laku, sbb peminat2 dia gol x mkn aiskrim @ sbb mmg tgh promosi, x tau le teman..
teng2...siap ade wafer lagi..yg ni resbery x silap aku..aku beli 3 perisa, resberi, vanila ngan strawberi
mkn aiskrim mawi smbl tgk kenduri kawin dia kat tv
oo bkn sy saje2 tgk yer
ayu x nak tkr siaran lain..dia nak tgk kenduri kawin mawi gak..huh
abis aiskrim aku bgn arr..g siap2kan bahan2 tuk buat bihun sok
knp aiskrim yg jd ubat selsema aku?
sebab mlm 2 bos aku bwk usin g jenjalan round sg petani
disbbkan patner gay sdh bersatu...harus aku mogak kan
muhahahahahaha

No comments: