Wednesday, February 4, 2009

jadi mandur jap

aku tgh ddk2 rilek2 smbl mkn buah epal hijau:)



smbl2 tu aku jd mandur pd 3 worker gedik ni
aku tgh gile main permainanan kanak2 berusia 7-10 tahun ni sejak ahad lps..tah knp la pulak tetb berkenan sgt nak menceburkan diri dlm bidang2 pembinaan ini..adakah kerana bos aku yg semamangnyer berprofesion bergini? xde kn ngene arrr

permainan dia senang je..ko kn kontrol 3-3 pekerja asing (aku nyer arr kiranyer) 2, srh diorg buat keje renovation sebuah rmh..tp worker 3 ekor ni gedik skit..kalo kene buat keje yg bukan pilihan diorg, punyerla slow, pas2 karang cpt je letihnyer..nak g minum kopi dulu la, kang dah minum bkn reti sambg keje..mengular lak kat dpn tu..nak gak aku yg gerakkan, 2 blom kira menggediknyer lagi..nak gune brg kn aku yg bg..xde la reti nak ambik sdr..buang smph pon aku gak kene interprame..kang terketuk tgn..aku gak yg kn balutkan..sgt gedik!! kang aku anto blk kg karang x pasal jeee

camne la aku leh sbr adap bende ni, dah le bunyik kuat yang amat..migrin bdk2 yg dtg cc aku ni

oo kak mid..aku sdh dpt ikan bakar..hr ni makcik mahal sgt baik hati..dia caj aku murehhh je..agaknyer duit g haji dah ckp yer

2 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

berthn di akumpul br skrg ckp ek..tak dia tau kita selalu memcibaikan dia dlm blog..dia kasi murah dgn hrpn ko tls baik2 dlm blog..adakah makcik mhl baca comment aku nih..matila dia serang aku nnt

ehh makcik tak ubah pangai lg ke.. suka serang2 nih

zaifariza said...

haah ekk..makcik 2 pon skrg sopan2 ngan aku
cek aku nyer nasik cmpr pon ala2 cam x kisah le aku ambik ape

siap pulak 2, smlm dia kira ade budak 2 org tu mkn..skali dia caj 23 hinggit..bila aku g kaunter, dia leh kata "aikkk ko makan ape ni nak" dan2 kira balik, kn la bdk berdua 2 13 hinggit

makcik mahal join bloging kah??
adakah dia juga ade face book, my space, frenster, tagged, bla,,bla,,bla

tah2 makcik mahal pon chating kay ym, kat skype,gtalk

tetb nak chating ngan makcik mahal..muhahahah