Monday, April 20, 2009

bercakap lagi senang ekk

semalam, lps menala sepinggan penuh nasik yg terhias dgn rendang aym & gulai siput, aku tlh mengeluarkan ayat nekad dpn mak & ketot

"lepas ni org nak start diet ngan makan oat aje"

respon yg diterima- seko2 buat buduh ..jeling je, pas2 buat keje sdr balik..sggh2 x menyokong!

disebabkan sorang2 buat muke tenuk dgn impian aku td..aku telah menekadkan kan diri (pd masa yg sma, diikuti dgn masa2 melayan mata dlm keta on the way blik muadzam) utk meneruskan misi berdiet bersama oat sahaje. & sbg permulaan, aku nekad utk pose hr ni & buka pose dgn oat bersama milo secawan

tapiiii..

berangan ttg diet adelah amat senang apabila perut anda berada dlm keadaan sgt penuh hingga mencecah lampu2 merah

pkl 10.31am-
"ape aku nak makan buke pose karang? leh x kalo makanoat & bihun sup? x gak mkn nasik"
"leh x aku nak tkr niat diet aku dr makan oat saje kpd makan oat disertakan nasik di tgh hr?"
"apesal aku x bgn sahur makan rendang yg mak bungkuskan semalam"
ditambah dgn segala bla..bla bla ttg bende makan

oooo aku kn ade sorang yg leh pegang rotan sebelah aku ar...asal aku sentuh je pinggan, kene selibas..huuhu

ade sesape sudi?

p/s- mr elias aka ayh hezrein kn operate hr ni..doakan yer kwn2:)

No comments: