Wednesday, April 15, 2009

hepi bizday ketot



hepi bizday tot!



ko dah tua dah..lalalalala



aku doakan semua impian ko tercapai..amin



p/s-msg tu x lmbt..mmg aku tersedar pkl 5.20, teringat bizday ko..so trus send msg tu..sori le kalo tipon tu momokak kat tingo ko..bukan slh den..hihihi



dah..hbs cito psl bizday ketot..aku buat entri tu pon sobab x nak dia memekak mintak hadiah kat aku:)




taraaaa..i dah beli tiket!! i dah leh balik kg!!

walaupon aku nak ngelak dr g kenduri kawin mgg ni, tp i dah x dpt menahan kerinduaan i pd my mummy n my anak...so nekad..balik jooo..tp ckp kat mak aku, kalo siti tanya psl aku, ckp aku x balik..muhahahha..kiji punyer org!

dah..tgg mak aku dtg, tah bila dia nak dtg..dr 2 mgg lps kata nak dtg..tp mcm2 alasan je
ceh..ade ke anak kn lawat ank ekk..hihihi..
so sbb x nak mak aku ssh2 lawat aku la, aku blk ni wei!

dah lm aku x blk..dkt 2 bln dah..leh blk mgg ni..sronokk!!

cam kata sept dolu2 kala
"si zai kalo dah lbh 3 mgg x jmp mak dia, mula la perangai dia meroyan"
muhahahaha..alehh org yg ckp tu..bkn ko pon sm je? seminggu x jmp cik leha ko sengal dahhh

ahh mls dah nak nulis..dr td bende ni tertangguh je

No comments: