Monday, April 20, 2009

biawak??

masa: mlm, ms tu aku br je smp...smp2 kg trus bukak periuk, ambik nasik..mari la menala selagi mampu, lapo x hingat
tukang merapu: mak aku
tukang dengar: ketot
prop: dah tentu aku yg tgh menala

"sian ayam tu lang..bertelur je, biawak curi..telur je biawak curi"
"uikh..brani biawak naik smp kat atas ni mak?' (rmh mak aku skrg dah jd cam klinik bidan tuk ayam..bhgn lapang kat dpr tu dia ltk space tuk ayam bertelur)
"ape taknyer..sok merajuk le ayam tu nak bertelur lagi"
"kuang hajor biawak, dr mana dia masuk mak?"
"dr mana lagi, dr muadzam arr"

yer..aku yg mkn trus tersedak..kureng mak aku, aku yg dipanggil biawak rpnyer, semata2 sbb aku curi telur ayam dia 3 bijik, teringin nak buat telur dadar gamaknyer..

sian i kan..sob..sob..sob

5 comments:

SueGinola said...

harharharharrr....

zaifariza said...

2 je?
kedekut
bluek
muhahahaha

Diana Ishak said...

u rock la makcikkkkkkk.

kalau aku cakap nampak nau kuang ajornya kan, jadik mak ko dah cakap, aku afundi je.

zaifariza said...

cara2 untuk afundi
taip "aku dah topup10/30/50 hinggit kat hp ko"
hantar kat 017-2335***
sekali dgn topupnyer
tq:D

dunia ku said...

WAH...WAH..PADAN MUKA KO....TAPI AKU TAK SANGKA PULAK KO BARU PERASAN YANG KO TU SEPESIS TUT.....SABAR AJELAH YE BEWAK(PEKAT NOGORI)