Tuesday, April 28, 2009

R.I.P (idea dtg bila ko dah buang bahan perkumuhan)

sejak menjak ni, 2 je la idea yg aku nak tulis kat blog ni

rest in peace, maksudnyer aku dah buntu, mls aku nak blog memblog lagi, baik aku sambung main game kumpul bra ngan panties td (aku main game Mystery Stories Island of Hope, ape jadah srh aku kumpul bra ngan panties bebnyk tah)

ooo aku cadang nak stop nulis dah..aku xde idea nak tulis, tp pkr blog dah mcm diari aku...bkn aku kisah org bc ke tak, yg aku kisah..aku ingat atau tak..dah jugak cadang2 nak mencairkan nuffnang aku tu (bnyk x bnyk, leh gak aku g mkn big mac 10-11 kali, tq ekk korang, sesape yg singgah kat blog aku ni)

tp, lps aku msk jamban, bertapa 10 min disana, aku ade idea utk tulis blik, sekurang2nyer utk ms ni la

ooo patut aku keputusan idea..aku dah lama x melawat kawasan itu rpnyer....

2 comments:

SueGinola said...

Hah..lenkali masuk-masuk jambant tu selalu lagi..banyak sikit entri..heheheh

Zai..janganle dikau berenti berblog..i don likeee okkk...

zaifariza said...

terkelu jap
waaa..i ade peminat laaaa
muhahahahaha