Wednesday, April 29, 2009

muhahahaha, padan muke perut aku


sejak blk dr rmh kak sue (g bc blog sue..aku mls nak nulis psl cuti2 malaysia i bersama suriani supian & sapura emilda jamil itu :) ) aku dah naik berkilo2..bkn le maksudnyer selama ni tidak berkilos2, tp yg ni penambahan sehingga mau 3 kilo kot..ate, asyik mkn aje kejenyer..jumpe suriani supian, mcm jmp dewa makan gamaknyer..semua aku nak tala...ooo kak sue, aku x slhkan ko, aku slhkan perut aku yg sggp mengisi, & tekak aku yg sggp menelan.termasuk gak nafsu aku yg sgt menggila

lps blk dr rmh kak sue, slera mkn aku tetap x balik kpd asal..makcik takut!! so kn buat cr nekad..yer NEKAD!!!

yer adik2..cara nekad sgt la x ssh, cm memerlukan 1-2 org utk menjd saksi..dan sebab kebuasan aku, & ketakutan yg aku x leh nak pegang janji, & manusia 2 org tu, x mampu bertegas ngan aku, so aku paksa korang skali jd saksi aku..muhahahaha
cara2nya:
1- cari org yg sggp betting ngan aku
2- pegang je pado janji tu

so cara nekadnyer adalah

"SAYA NAK BERENTI MAKAN NASI SELAMA SEMINGGU BERMULA HARI INI"

"seminggu je..asal x 2 mgg, asal x sebulan, asal x ikut aizat penyanyi tu, smp 3 bln x mkn nasik"

oo itu ayat bos aku, bila aku ajak dia bet td, tp seperti biasa

"aku yg nak seminggu, aku yg buat syarat, abg jwp je..setuju ke tak setuju nak bet?"

x dapek do nak pujuk aku tmbhkan jumlah hari..aku kata seminggu, seminggu jo..dr aku buat nekad "NAK MAKAN NASIK 5 PINGGAN PAGI, 5 PINGGAN TGH HR, 5 PINGGAN MALAM" baik trime je seminggu tu

ooo nm beting ekk..so kene melibatkan habuan kan..kan..kan
habuannyer- ooo adelaaa...

aku bet ngan 2 org sebnrnyer, ngan hezrein & elian
nape 2 org ni??
sbb 2 org ni mmg jaga badan
sbb 2 org ni jauh, so i leh buat tipu sunat..muhahahaha
ooo tidak..i xkan tipu..betul2 :)

elian kata mau bg coklat kalo aku lulus..ooo tidak..ketepikan coklat dr akuuu!!

so..tgg hr selasa mgg dpn yer..lulus atau x
i janji, i x culas ngan u..lalalalala

No comments: