Wednesday, August 17, 2016

Badminton

dgr mlm ni final beregu badminton ye?

Xcited nk tgk tu..puncanya aku tgk video player tu peluk reporter astro tu...terharu wehh.. Sedut air hingus gak la

Aku ni pon semangat patrotik kuat, ate lahir hari merdeka kot

Mslhnyer baru smlm perasan tv kat rmh rosak.. Waaaa!! Ape kejadah ada astro tapi x leh tgk tv gak ni!

Danial: alaa.. Tgk kat mamak la kak,  mcm org lain
Aku:aku bkn mcm korang arr,
Danial: asal lakk (muke dah hangin, ingat aku nk ckp xde kelas la nk ngadap mamak tu kan)
Aku:korang leh la ngadap secawan air 2 3  jam smp hbs game,  aku karang nk order roti canai,  jap lg order roti telur nk tgg game hbs brp bnyk aku nk ngoder

Aku ngan lombu ada satu persamaan je.. Suke mengunyah.. Psl tu aku suke bela lembu.. Haha

3 comments:

Unknown said...

Uncle k sudah...

zaifariza said...

Uncle k kalo bos yg blanje,lai lai

zaifariza said...
This comment has been removed by the author.