Sunday, August 28, 2016

Senang sungguh kita jatuh hati dengan kehidupan org lain kan?
Bukak fb, tgk org updated hidup memasing
Mula la terdetik dalam hati
"Bestnya life dia,kalaula aku dapat hidup gini"
Hakikatnya kita cuma lihat 1% dari hidup dia,
Bahagia yg 1% yg kita berhajat sangat
Yg 99% lagi..sanggup ke nak harung?

Hakikatnya dugaan setiap orang x sama
Dalam hidup org yg kita admire sangat tu..tah berapa banyak pulak dugaan Allah dah bagi
Dalam kita mengeluh dengan dugaan hidup sendiri,
Kita lupa, ada orang yang masalahnya lagi besar dari kita

31/8-bizday aku, ikut perkiraan itu, adalah hari ke 10 adam lahir..
Tapi Allah sygkan dia..
& untuk hari2 menunggu umur aku naik setakuk lagi..

Insyallah..aku kuat..

Doakan aku dpt pergi umrah nov ni, mimpi ank kecil peluk aku ms aku berdoa depan kaabah tu (& aku harap itulah adam) buat aku makin kuat nk kesana

No comments: